2013. április 25., csütörtök

Tales of Vesperia - Estellise Sidos Heurassein PVC figura előrendelés

Nos, gondoltam kipróbálom magam ilyen téren is, vagyis egy frissen előrendelhetővé vált figuráról fogok bejegyzést írni. ^^

Név: Estellise Sidos Heurassein (Estelle)
Eredet: Tales of Vesperia
Kiadó: Alter
Méretarány: 1/8 (20 cm), plusz a chibi figura 5,5 cm
Megjelenés: 2013. szeptember (bár az Altert ismerve szerintem később fog megjelenni)
Kiadási ár: 8.400 yen


Habár mindig is mondogattam, hogy nem annyira szeretem a rózsaszín figurákat, vele lehet, hogy mégis kivételt fogok tenni. Az animét megnéztem, ami a játékhoz kapcsolódik és abban mondjuk csak pár percet szerepel, mégis megkedveltem, amikor utána olvastam a karakterének. A megjelenése nagyon szép, az egész figura olyan kellemes hangulatot áraszt magából. Talán a légies póz, vagy az arckifejezése teszi ilyenné.
A talapzata nagyon ötletes, jobb, mint egy sima körlap. Azt külön pozitívumnak tartom, hogy pajzs nélkül is ki lehet állítani, mert az valahogy annyira nem illik az összképbe, legalább is szerintem. A chibi figura poénos, ez afféle szériatartozék a Tales of Vesperia figurákhoz.

És most következzen néhány hivatalos fotó a figuráról.








2 megjegyzés:

  1. Megelőztél, mert én is akartam róla írni :D

    Egyébként nekem is tetszik, de Augusztusra(+ a halasztások) már ott lesz Sanya, valamint van egy olyan érzésem, hogy GSC Kuroyukihime is az Ősszel fog megjelenni, és akkor már inkább ő fog kelleni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi! ^^"
      Nekem ilyen szempontból szerencsésebb a kiadási hónapja. Ha minden jól megy, Homurát a szülinapomra meg tudom venni, az utána következő hónapokra pedig még nincs semmi előrendelésem. Ha Amy nendo is szeptemberben jelenne meg (amit eléggé kétlek), az még nem akkora baj, hiszen olcsóbb kategória.

      Törlés