2013. július 23., kedd

Macross Frontier - Ranka Lee nendoroid előrendelés

Kicsit később, ám végül Ranka is elkészült és felkerült előrendelésre. Azt hittem párban akarják majd feltenni őket, de tévedtem. Ha mindkettő időben megjelenik, akkor két hónapot kell majd várni, hogy a polcokon duettet énekeljenek.


Adatok:
Név: Ranka Lee
Eredet: Macross Frontier
Kiadó: Good Smile Company
Méret: 10 cm (hagyományos nendoroid méret)
Megjelenés: 2013. november
Kiadási ár: 3.333 yen



Korábban említettem Sheryl kapcsán, hogy a GSC alaposan elkésett ezekkel a nendoroidokkal. Bármennyire is szeretem a Macross Frontier-t, jelenleg nem érzek túl nagy késztetést arra, hogy megrendeljem a párost. Ranka arcai aranyosak lettek, különösen a csukott szemű tetszik. Hozzá is csak a színpadot adták, mint kiegészítőt, de cserébe alap áron adják. Az a legnagyobb bajom, hogy ebben a ruhában már megvan Rankáról az Alpha x Omegás kiadás, mostanában pedig nem igazán szoktam duplázni. Ha esetleg a megjelenést követően mindkettőre lesz pénzem, akkor előfordulhat, hogy mégis beszerzem őket.

Képek a figuráról:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése