2013. augusztus 30., péntek

Sword Art Online - Yui pixie ver. PVC figura előrendelés

Már azt hittem soha nem fognak kiadni Yui-ból tündér verziós figurát és kezdtem feladni a reményt. Korábban ugyan a Griffon már feltett előrendelése egyet, de annak sem a kivitelezésével, sem az árával nem voltam kibékülve. Szerencsére az Embrace Japan szintén elkészített egy tündér Yui-t, sokkal barátságosabb árfekvésben.


Adatok:
Név: Yui
Eredet: Sword Art Online
Gyártó: Embrace Japan
Méret: 15 cm
Megjelenés: 2014. január
Ár: 4.000 yen


Bár lehet, hogy később ki fognak még adni Yui figurákat, nem akartam megkockáztatni, hogy erről lemaradok. Mivel exkluzív kiadású, ki tudja megjelenés után be tudnám-e szerezni. Meg is rendeltem még tegnap, hiszen jártam már úgy, hogy tovább vártam, mint kellett volna, utána pedig csak sóvároghattam az adott figura után. Úgy voltam vele, hogy mindenképpen tündér verzióban szerettem volna megszerezni, mert a sima ruhájában túl egyszerűnek találtam a karaktert. Kétféle arc is jár hozzá, mindkettő nagyon szépen visszaadja Yui vonásait, de talán a nevető jobb lett.

További képek:


(Sajnos nem sok, de a neten se lehet többet találni.)

1 megjegyzés:

  1. Pont az ára az ami megriaszt... Itthon 20.000 Ft-ért lehet majd januártól kapni...

    VálaszTörlés