2014. március 27., csütörtök

Spice and Wolf - Holo PVC figura előrendelés

Avagy a gyártók még mindig meg tudnak lepni. A Kotobukiya úgy döntött, hogy immáron negyedszer is kiadja a Holo figuráját. Aki még nem szerezte be, most megteheti elég jó áron, hiszen ezt a figurát sem lehet már olcsón kapni.

Adatok:
Név: Holo
Eredet: Ookami to Koushinryou (Spice and Wolf)
Gyártó: Korobukiya
Méret: 1/8 (19.5 cm)
Megjelenés: 2014. július
Ár: 6.800 yen

Nagyon meglepődtem, amikor olvastam a hírt, hogy újra kiadják Holót. A harmadik kiadásról sajnos lemaradtam, mert akkor elég sok rendelésem volt és nem fért volna bele a keretbe. Most is elég necces hónapra rakták, mert két WonFes exkluzív figurám jelenik meg abban a hónapban, de mivel eleve kevesebbet vásárolok, lesz időm összeszedni rá a pénzt. Bár ez a verzió még a light novel illusztrációja alapján készült, ezért más az arca, nekem így is tetszik. Holo rajongóknak kötelező vétel! Nekem se kellett sok idő, meg is rendeltem. Ugyan az árát megemelték, de a jobb árfolyamnak köszönhetően ugyan annyiért sikerült előrendelni, mintha korábban szereztem volna be.

Képek a figuráról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése