2010. február 15., hétfő

Archívum: Életjel és bosszankodás

Tudom, kicsit ritkán írok ide, vagyis inkább nagyon ritkán. A lelkesedésem nem veszett el, ezt nem mondhatja senki. Igazából azért nem írok, mert a stresszen kívül más nem igazán játszik szerepet mostanában az életemben.

Igen-igen, vége a nyárnak, már október van és a gondok egyre csak gyűlnek. Most kezdtem el az utolsó évemet a gimnáziumban, ami nem is annyira jó, mint azt sokan képzelik. Akik túlestek már rajta, tudják nem a levegőbe beszélek. ^^'

Először is, itt van a szalagavató, ami egyáltalán nem hiányzik. Na jó, azért szeretném már megkapni azt a szalagot, de úgy érzem az egy hónapja tartó hercehurca teljesen elvette a kedvem az egésztől. Szinte semmiben nem tudunk megegyezni, minden osztályfőnöki órán megy a veszekedés, kiabálás stb. stb. Ebből már kezd elegem lenni egy csöppet. Néhány osztálytársam azt hiszi, hogy azért mert ezüstkanállal a szájukban születtek, mindent megtehetnek. Csakhogy vannak olyanok is, akik nem tudnak 20.000 Ft-ért ruhát csináltatni, de sajnos ez nem hatja meg őket. Szerencsére az osztályfőnök nagyon rendes, kiáll azok mellett, akik nem engedhetnek meg maguknak annyi mindent. Találtam egy nagyon jó honlapot, amin klassz szalagavató ruhákat lehet kapni: blúzt, szoknyát, nadrágot, egyberuhát. Ezt el is mondtam a többieknek, a remek árakkal együtt. És mi volt erre a reakció? Az a blúz, ami olcsóbb mint 5000 Ft, szar. Igen, szó szerint ezt vágták hozzám, pedig csak jót akartam. Ezek után úgy döntöttem, hogy semmit nem fogok tenni ezért az osztályért, fulladjanak bele a pénzükbe! A végén úgyis az lesz, hogy marad a fehér blúz, fekete szoknya, ha nem bírunk megegyezni. Péntekig le kell adni, hogy milyen ruhában legyünk és még nem tartunk sehol. Hát, ez vicces lesz, megint menni fog a veszekedés. Ezen kívül itt voltak még a kisérettségik is. Kettőn már túl vagyok, egy még hátravan. Szerencsére nem volt olyan vészes a helyzet, a törit kifejezetten élveztem, pedig eléggé izgulós fajta vagyok. ^^ A magyartól eleve nem félek, főleg mert a tanárnő nem veszi komolyan, így szerintem a nagy többség sem fogja. A matek viszont nagyon-nagyon nehéz volt, de azért hogy felkészüljünk lelkiekben a rendes érettségire. (Az emelt szintél kb. kétszer nehezebb tesztet írtunk, csak hogy legyen összehasonlítási alap.)

Eredetileg tavaly tavasszal lett volna a három kisérettségi, de sokan előrehozott érettségit tettek (én is), és nem akartak annyira leterhelni bennünket. Ez mondjuk kedves, de a nyári tanulás halálra volt ítélve, így mindenki most tanulta meg a tételeket, közben pedig készült az órákra is. Hajtás van, hajtás van! Csak az vigasztal, hogy közel már az őszi AnimeCon és a szünet is. :)

Dátum: 2009. okt. 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése