2010. február 15., hétfő

Archívum: Újabb adag Távol-Kelet

A Gödör Klub volt olyan jó és szervezett egy rendezvényt a mai napra.

Íme, mik voltak (vagyis még most is tart, amikor írom a bejegyzést):


Bevándorló Budapest: Édes-savanyú party (Ázsia)

Szervező: a Menedék Migránsokat Segítő Egyesület, az Európai Integrációs Alap és a Gödör Klub támogatásával

16.00-18.00 : Gyermek programok:
hajtogatás, kínai szépírás,lampion és legyező készítése,agyagozás
Kung Fu és Tai Chi bemutató, a Budapesti Kínai Általános Iskola gyerekkórusa
Ismerkedés Indonéz /jávai/hangszerekkel
Irda /Indonézia/ Bali szigeti táncbemutatója és tánctanítás

18.00-18.45 Jávai Yava koncert
19.00-19.30 Japán teaszertartás
19.30-20.00 Nhim és barátai koncert /Vietnám/
20.30-21.00 Kínai tradicionális zene
21.30-22.30 Tien and his friends koncert /kínai- tajwani/
22.30-01.00 DJ Apply /Tajwan/

A programok közben:
Anime és Manga kiállítás, vetítések / AnimeLand /
Filmvetítések
Indonéz és kínai karaoke
Kínai ételek és az 1000Tea Teaház


Nekem annyiból állt az egész, hogy beálltam az AnimeLand pultja mögé beszélgetni és AMV-ket nézni. Szerencsére Yakumo jó kis vidiket válogatott össze, ilyen biztos nem kapna tapsot a Con-on, de mindegy... :/

Ismét voltak vicces dolgok, kétszer is megkérdezték tőlem, merre van a mosdó. XD Na meg, kajakra eladónak hittek, szerencsére már nagyjából tudom, mi mennyibe kerül. ^^ Sajnos nem maradhattam ott túl sokáig, viszont így is megérte. Kóstoltam valami dél-afrikai teát, ami egy kicsit furcsa volt nekem, de hát ízlések és pofonok. A belépés ingyenes volt, ennek ellenére nem vonzott nagy tömegeket. Ráadásul rajtam kívül alig voltak animések, pedig szerintem minden alkalmat meg kell ragadni. :D

Dátum: 2009. szept. 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése