2010. február 15., hétfő

Archívum: A kezdet

Ööö... jobb címet nem találtam, szerintem ez fejezi ki legjobban a következő bejegyzésem magját. Itt arról szeretnék írni, hogyan is lettem figura gyűjtő. A többit majd később, mert akkor hosszú távon nem lenne témám. ^^


Szerintem egy kicsit vicces, de pont 2008. januárjában vettem meg az első figurámat, aki nem más volt, mint Hinata a Narutóból. Nekem ő a kedvenc szereplőm az animéből és amikor megláttam a figut, tudtam hogy nekem kelleni fog. Meg kell mondjam nem volt olcsó, már akkor sem, viszont úgy voltam vele: nem érdekel, bélyeget nem fogok gyűteni, tehát marad ez. XD

Igazából az első 10 darabot volt a legnehezebb összegyűjteni, volt amikor hónapokig nem vásároltam figurát. Hinatát követte Tenten, Sakura, Ino (akiből sajnos nem tudtam megszerezni a fehér verziót) és ezzel nagyjából meg is álltam egészen a tavaszi Képregényfesztiválig. Sikerült egyfürdőruhás Asukát vennem, méghozzá a kék titok figurát.

A következő megálló a 2008-as SukaraCon volt. Ott aztán lecsaptam ismét 2 db figurára, méghozzá a Gundam Seed-ből, amit akkortájt kezdtem el nézni egy AMV hatására. Az akkor még Anime Bazárként működő AnimeLand-től vettem őket, tehát ismét bővült a gyűjteményem. Valamint még vettem egy Rei figurát is az AnimeStars-tól.


Ezek után már szinte minden Conon vásároltam figurát, tehát a gyűjteményem gyarapodott. Ma már kb. 50 figurám van. XD

Dátum: 2009. aug. 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése