2011. július 14., csütörtök

NatsuMi Miskolc 2011

A Migoto Kulturális Egyesület ismét animés rendezvényt szervezett Miskolcon. Szerencsére most is befértem AnimeLand autójába, így részt tudtam venni ezen a nagyszerű programon.
Pénteken a Vásárcsarnok után segítettem bepakolni Yatinak. Ezúttal csak ketten voltunk, Yaku ugyanis elment dolgozni.
Szerencsére nem kellett olyan korán kelnem, elég volt 7-kor kirúgnom magam az ágyból. Picit késve indultunk csak el, de autópályán mentünk, így viszonylag gyorsan leértünk. Már reggel is elég meleg volt, alig vártuk, hogy megérkezzünk. A helyszín nem változott, ismét a gimnázium egy része lett kibérelve. Fél 11-ig senkit nem engedtek be, így addig megreggeliztünk. Utána gyorsan bepakoltunk, nem vittünk sok cuccot. 4 asztalt kaptunk, ezt kellett megtöltenünk. Először szorosan pakoltunk ki, mert nem voltunk biztosak benne, hány asztal a mienk. Örömmel láttam, hogy a DDR pont előttünk van, így maradhattam a pultnál. A kapunyitás 11-kor volt és már akkor látszott, hogy jóval többen lesznek, mint Sárbogárdon. Hamarosan ismerős arcok jelentek meg, és ennek nagyon örültem. ^^ Nyitás előtt nem volt időm körülnézni és egy darabig elég sokan jöttek, úgyhogy maradtam a pult mögött. Aztán elmentem körbenézni, megtaláltam a Just Dance-t, de elég sokan voltak, úgyhogy nem álltam sorba. Szerencsére a helyszín kibővült és nem mindent egy helyre zsúfoltak be. Ez azért volt jó, mert a nap végére nem szenvedtem halláskárosodást. Ráadásul az iskola vastag falai nem engedték át a meleget, kellemes idő volt. :) Yati unszolására neveztem a Just Dance versenyre, ráadásul elsőként. Reméltem, hogy a verseny kezdetére összegyűlik a szükséges létszám. Addig is megtámadtam a DDR-t, Geery személyében jó partnerre találtam. Most többen voltak, akik profi szinten nyomták. Karaoke is volt a nagyteremben, de inkább másra koncentráltam. Zetto-t támadtam le mindig, ha valamilyen kérdésem volt, többek között a Just Dance verseny időpontját is tőle kérdeztem meg. A szervező hamar belénk botlott, így megtudtam, hogy nemsokára elkezdődik. Már majdnem mindenki ott volt a konzol részlegnél, és mint kiderült pont engem hiányoltak. Gyorsan ismertették a verseny menetét és el is kezdődhetett. Egyenes kiesési rendszerben mentünk, de volt egy kis probléma, páratlanul jelentkeztünk. Az első kör után azonban kiderült, hogy az egyik lány csak azért jelentkezett, hogy meglegyen a létszám. Miután ő visszalépett, rátérhettünk a rendes versenyre. Nagyon izgultam, de azért rettenetesen élveztem is! Már nagyjából sikerült kitapasztalnom a Just Dance-t, úgyhogy tudtam egy kicsit segíteni a szervezőknek. A 'Suggestion' gombra kattintva a program random választ egy számot a listából. Verseny szempontjából ez hasznosnak bizonyult. Az elődöntőben pont az Eye of Tiger-t sorsolta a program, úgyhogy bokszolnom kellett. Nagyon szoros verseny volt, az ellenfelemet 6 vagy 7 ponttal győztem le. A döntőben egy viszonylag könnyebb számot kaptam ki és sikerült megnyernem. Nagyon örültem neki, nem hittem, hogy Sárbogárd után itt is lesz esélyem. Mentem gyorsan elújságolni a hírt Yatinak és Yakunak. Utána DDR versenyre is neveztem, de ott az első körben kiestem, pont Geery ellen. Gábor is kiesett hamar, szerintem a sötétkék nyilas pad nem mindig érzékelt tökéletesen. Amúgy mindig azzal van a több probléma. Szerencsére cipőben is lehetett táncolni, azzal pedig jobban rá lehet lépni a nyilakra. Nem csüggedtem, hiszen egy győzelmem már volt. Helyette elmentem a karaoke terembe és jelentkeztem. Most az Adarna karaoke volt, így tudtam kérni vokál számot is. Szokásomhoz híven a Fields of Hope-ot énekeltem a Gundam Seed Destiny-ből. Nincs jó hangom, de ha énekelnek a szám alatt, akkor kicsit bátrabb vagyok. A végén még tapsot is kaptam, sőt le is fotóztak! ^^ Legközelebb, ha lesz ilyen lehetőség, akkor az Angel Beats-ből vagy a Gosick-ból fogok énekelni valamit. :D Eredményhirdetésig még egy kicsit táncpadoztam, a múltkori partneremet is sikerült elcsípnem.
Közben már Yati nagyban pakolt, mert korábban el kellett indulnunk. Az eredményhirdetés felénél visszamentem az asztalokhoz, de már nem sokat kellett segítenem. A vége felé két Uraharával is lekaptak, vicces volt nagyon. :D Utána elköszöntünk a szervezőktől és a fiúktól is. Nekik is indulni kellett, azért kicsit messzebbre mentek, mint mi.
Hazafelé szintén autópályán jöttünk, de nagyon meleg volt és alig jött be levegő a kocsiba, úgyhogy egy benzinkútnál megálltunk. Yaku vett magának energiaitalt és savanyú gumicukrot. A megszokotthoz képest jó korán értünk a bolthoz, már 7-kor ott voltunk. Gyorsan kipakoltunk, aztán Yaku ment dolgozni. Ott maradtam még a boltban Yatival, jól elvoltunk. ^^ Este kocsival hoztak haza, és még akkor is nagyon meleg volt.
A Just Dance verseny első díja egy wii játék volt, méghozzá a Star Wars: The force unleashed II. Már csak egy Nintendo wii-t kéne beszereznem hozzá. ^^"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése