2011. június 22., szerda

MiniCon Sárbogárd 2011

Ezzel a bejegyzéssel már egy jó ideje tartozom, úgyhogy most be is pótolom. :)

Először rendeztek meg egy ilyen kisebb rendezvényt Sárbogárdon és bár kevesen voltunk, a hangulat mégis nagyon jó volt, jól éreztem magam. ^^ Remélem lesz jövőre is.
A péntek a szokásos volt, mentem be AnimeLand-be pakolni. Most viszont volt egy vizsgám is aznap, de gyorsan megírtam, könnyű volt. Mivel kis rendezvény volt, ezért kevés cuccot pakoltunk be. Na meg nekem is be kellett férnem a kocsiba, máskülönben nem tudtam volna lejutni a miniConra. Palidy is bent volt, ezért könnyebben ment a pakolás. Yakumo elment dolgozni, ezért ránk maradt a figurák nagy része. A mangákat gyorsan elpakoltuk, de a figurák már más kérdés volt, ott lehetett sakkozni. Hét körül végeztünk is, utána elindultam haza, hogy kipihenjem a vizsga és a pakolás fáradalmait. XD
Szombat reggel 6-kor keltem, ami igencsak nem esett jól. Fél 7-re el kellett készülnöm, mert akkorra jöttek értem kocsival. Szerencsére az út nem volt hosszú, autópályán mentünk, így még gyorsabban értünk le. Kb. 8-ra értünk Sárbogárdra a Művelődési központhoz. Még alig voltak ott, úgyhogy gyorsan elmentünk bevásárolni a Coop-ba. :)
Végre megérkeztek a szervezők is, úgyhogy bevonultunk. Pakolás még előtt még gyorsan reggeliztünk, és beszélgettünk is egy kicsit. A poénkodás sem maradhatott el, köszönhetően a hely kialakításának. Aztán nekiláttunk behordani a csomagokat. Pár mangás doboz végül a boltban maradt, nem fért volna be a kocsiba. 4 asztalt kaptunk, erre pakolhattunk ki. A mangák és kisfigurák kerültek az asztalokra, a japán ételkülönlegességekkel együtt. ^^ A nagy figurákat székekre pakoltuk fel, máshova nem tudtuk volna elhelyezni őket. Volt bőven szék, úgyhogy nem okozott problémát a kiállítás elkészítése. :D Egészen szép tornyokat pakoltunk fel. A dobozos kisfigurák mellé pakoltunk pár kiállítandó darabot is, de ezekből nem hoztunk sokat. Közben kiderült, hogy versenyek is lesznek, erre felajánlást kellett készíteni. Olyan gyorsan elment az idő, már alig volt pár perc 10-ig, vagyis a nyitásig. Páran már az elején jöttek vásárolni, úgyhogy kellett a segítségem. Már ekkor látszott, hogy nem lesz nagy tömeg, de itt nem is az a lényeg. Sztike is meglátogatta a rendezvényt a barátnőjével együtt, vett is Nanoha petit nendo figurát.
Elkezdtem felderíteni a terepet, de mivel a DDR közel volt, nem jutottam messze. Gyorsan kaptam a lehetőségen, és lenyomtam pár számot. Ismét bebizonyosodott, hogy eléggé ki lehet esni a gyakorlatból. ^^' Volt konzol terem is, ahová hoztak wii-re Just Dance 1-et. Azt még délelőtt nem üzemelték be, úgyhogy valami más után néztem. El se hittem, de végre volt merszem saját elhatározásomból elmenni a karaoke terembe. Szerencsére Zetto megmutatta merre van, szóval nem kellett keresnem a termet. Kiderült, hogy itt is még csak állítgatják a programot, illetve számokat másolnak. Miután vártam egy kicsit, egy lány megkérdezte, hogy ismeri-e valaki a Romeo és Júlia openingjét és elénekelné-e vele, egyedül ugyanis nem meri. Elég sokszor hallottam azt a számot, úgyhogy jelentkeztem. Szerencsére volt hozzá ének, így azért könnyebben ment. Utána mentem vissza a DDR-hez, ahol már álltak egy páran, így partnerem is akadt. Megvolt pár nehezebb szám, illetve végre kipróbáltam padon a Lord of the Dance-t. Annak az a különlegessége, hogy elég nehéz fokozatai vannak, Light szinten csináltam meg, pedig a többi számnál Standard szinten vagyok. Most nem sok animés szám volt, de azért mindig tudtam válogatni és végül választani is. ^^ Miután jól elfáradtam, kicsit pihentem és jó sokat ittam. Kiderült, hogy Geery és Gábor is eljöttek kocsival, úgyhogy a társaság már megvolt. Igaz ők inkább járkáltak mindenfele, én meg az előtérben voltam.
Neveztem... köhm, egész pontosan Yati benevezett Just Dance versenyre, pedig nem állt szándékomban. DDR-re még nap elején feliratkoztam, úgy gondoltam az bőven elég lesz. Mostanában inkább a Just Dance 2-vel találkoztam többet, ezért teljesen elfelejtettem, hogy az elsőben milyen számok vannak. Szerencsére kicsit figyelgettem a többieket, és nagyjából sikerült felidéznem a számokat. A cosplay versenyt nem néztem meg, annyira nem érdekelt, inkább AnimeLand körül császkáltam. Geery-vel mentem pár számot a táncpadon, de elég hamar kifulladtunk.
A Just Dance verseny csak nem akart elkezdődni, mindig tolták a kezdési időpontot. Végre csak elkezdődött, de akkor már nagyon izgultam. Yati is nevezett, ezért féltem, hogy kiesek, mert neki már nagyon megy. Alig hittem el, amikor szép lassan továbbjutottam a döntőbe. Először úgy volt, hogy második lettem, de aztán kiderült, hogy az én kontrolleremet nem érzékelte olyan jól a wii. Mondtam, hogy nekem jó a második hely, legyen Eiji az első, de miután Yati szabad játékban legyőzte, mégis lett visszavágó. Azt már én nyertem, de ezzel 1-1 volt az állás. A verseny szervezője elment megkérdezni, hogy akkor mi legyen, és arra jutottak, még egy utolsó döntőt játszunk. Amíg Eiji pihent, addig Yatival kipróbáltuk Xbox-on a Street Figher-t. Alig tudtuk beindítani, de szerencsére kaptunk segítséget. Nagyon poén volt, mert össze-vissza nyomkodtuk a gombokat, hogy majd csak lesz valami. XD Aztán következhetett a nagy döntő, amit végül megnyertem. Annyira örültem, a pécsi Con óta nem nyertem semmit versenyen. ^^
Utána kicsit pihentem, de hamarosan kezdődött a DDR verseny. Itt találkoztam Arisával, akit még a pécsi Conon ismertem meg. Nagyon megörültem, hiszen újabb ismerőst köszönthettem. Vele kerültem össze az első meccsen, és sajnos rögtön ki is estem. Mondtam, hogy ezek után meg kell nyernie a versenyt. Geery is hamar kiesett, Gábor tovább bírta. Arisa és Gábor jutott be a döntőbe, így kicsit nehéz dolgom volt, nem igazán tudtam kinek drukkoljak inkább. Arisa nyerte meg a DDR versenyt, aminek nagyon örültem. Megbeszéltük, hogy legközelebb együtt jutunk be a döntőbe. ^^
A délután további részében elmentünk Yatival a karaoke terembe. Addig szegény Yakut egyedül hagytuk, mondván vigyázzon a cuccokra. :D Szerencsére a karaokenál senki sem volt, teljesen átadták nekünk a gépet, a mikrofonokat, úgyhogy szabadon garázdálkodhattunk. Úgy döntöttünk, inkább olyan dalokkal próbálkozunk, amikhez van vokál. Ebből elég sok poénos dal kerekedett, többek között Sailor Moon-t énekeltünk németül. XD Még jó, hogy senki nem hallott minket. ^^"
Az eredményhirdetés kicsit csúszott a klub beszélgetés miatt. Meg akartuk győzni a szervezőket, hogy legyen egy kis para para az eredményhirdetés előtt. Sajnos erre nem jutott idő, mert le kellett üríteni a memória kártyákat, ami elég sok időbe telt. Utána még gyors közvélemény-kutatás volt, hogy ki milyennek találta a rendezvényt. Aztán kezdődhetett az eredményhirdetés. Amikor rám került a sor, eléggé zavarba jöttem a színpadon, ráadásul még fel is vették kamerával. ^^"
Már alig voltak páran, úgyhogy elkezdtünk pakolni. A figurák sakkozásához nem értünk annyira, de azért megoldottuk a problémát. Még mielőtt elindultunk volta Zetto mondta, hogy mindjárt jön és várjunk egy kicsit. Elmondta, hogy szerinte jó lenne Sárbogárd egyfajta találkozó helynek Budapest és Pécs között. Remélem ez azt jelenti, hogy jövőre is lesz ilyen MiniCon.
Nagyon jól éreztem magam, nem csak a Just Dance verseny első helyezése miatt, hanem úgy általánosságban. Nem voltak sokan, olyan családias volt az egész. :)
Fél 8 körül indultunk el és 9-kor már a boltnál voltunk. Gyorsan berakodtunk a boltba, aztán hazahoztak kocsival, mondván már elég késő van. Figura nélkül sem múlhatott el a nap, hazahoztam a sellő Meer figumat. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése