2014. március 20., csütörtök

Bakemonogatari - Hanekawa Tsubasa nendoroid előrendelés

Az ötödik lányra se sokáig kellett várni, aki már az előzetes képekről felkeltette az érdeklődésemet, mert szerintem nagyon cuki lett. A kiegészítők terén nem remekelt a gyártó, de Hanekawa és cicalány rajongók biztosan örömüket fogják benne lelni.

Adatok:
Név: Hanekawa Tsubasa
Eredet: Bakemonogatari
Gyártó: Good Smile Company
Méret: 10 cm
Megjelenés: 2014. július
Ár: 3.611 yen

Sokáig gondolkoztam, hogy előrendeljem-e ezt a nendo-t, mert nagyon aranyosnak találom és szeretem a cicákat. Na meg aztán Hanekawát egyre jobban megkedveltem, de valószínűleg azért, mert a többi szereplő vagy totál semleges maradt, vagy akiket kedveltem, idegesítővé váltak. Utólag már sajnálom, hogy nem vettem meg a GSC-s PVC figurát belőle. Azt hiszem várok megjelenésig, és ha éppen más nem jön közbe, akkor megveszem. Igazán adhattak volna hozzá egy padot, amire feltérdelhetne, illetve a rövid haját.

Képek a figuráról:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése