2014. július 27., vasárnap

Nyári WonFes 2014

Ismét elérkezett az idő, hogy a gyártók bemutassák legújabb figuráikat, a gyűjtők pedig sírjanak az újdonságok és az ürülő pénztárcájuk miatt.
Rengeteg képgalériát találhattok OJ blogbejegyzésében, jó böngészést!

Ha a télihez kéne viszonyítanom, akkor ez jobban tetszett, volt pár igazi meglepetés, amire nem számítottam.
Talán csak a lelkesedés kapott el és 2-3 nap múlva le fog ülepedni, de elég sok mindent kinéztem magamnak. Szerencsére a WonFes exkluzív figurák közül egyik se tetszik, így kivételesen nem kell a drágább posta és a plusz költségek miatt aggódnom. Bőven van normál megjelenésű figura, amire spórolhatok. Még szerencse, hogy ezek jó része majd csak jövőre fog megjelenni.

PVC-k
Amiket korábbról hoztam ide is:
Shingeki no Kyojin - Eren Jaeger [Good Smile Company]
Az emberek persze sosem fogynak ki a panaszból, szóval meg sem lepődtem, hogy ezt az Erent is ostorozni kezdték. Szerintem a Sentinel és a Kotobukiya verzióját is felülmúlja. Végre eltalálták a hajhosszát és nem néz ki túl fiatalnak, vagy idősnek. Lehet mégis rendelés lesz belőle, bármennyire próbáltam lebeszélni magam.

Shingeki no Kyojin - Hanji Zoe [Sentinel]
Eddig jó, csak aztán festve se rontsák el, mint Armint.

És akkor az újak:
Shingeki no Kyojin - Rogue Titan [Sentinel]
Miért is ne? XD Amúgy kész művészet volt olyan képet találni, amin látszik egészben, de nincs ott a tábla egy elég nagy spoilerrel. (Gondolok az olvasóimra, ha még nem látták volna az animét.)

Noragami - Iki Hiyori [MegaHouse]
Ennél jobb kép egyelőre nincs róla. Annyira nem szükséges Yato mellé, majd meglátom milyen lesz festve és mennyibe fog kerülni, akkor fogok dönteni.

Terra Formars - Michelle K. Davies [Good Smile Company]
A mangája ugyan nem nyűgözött le (a Gantz-nál mondjuk jobban tetszik), de a karaktert nagyon bírom, még úgy is, hogy félig rovar.

Terra Formars - Michelle K. Davies [Sega]
Lesz belőle prize figura is, de csak akkor lehet esélyes, ha a GSC-s túl drágának bizonyul és ezt pedig a PM Figure sorozatban adják ki.

Shining Blade - Xiao Mei & Rinrin [Kotobukiya]
A Koto egyik legaljasabb húzásának tartom, hogy kiadja ezt a figurát és mellé a cicát. Együtt még aranyosabbak.

Shidonia no Kishi - Ena Hoshijiro [Max Factory]
A legnagyobb meglepetés, amit láttam a rendezvényen. Titkon reméltem, hogy lesznek Shidonia figurák, de erre nem számítottam. Nagaténak vagy Izanának jobban örültem volna, bár már ez is szép kezdés. Kíváncsi vagyok, vajon hogyan oldják meg figurában ezt a kinézetet.

Nendo-k:
Sword Art Online II - Sinon
A szeme gyönyörű lett, mivel nagy feje van, ezért jobban ki tudták festeni. Csak poénból tartom megfigyelés alatt, szerintem úgyis megvárom, amíg a GSC bejelenti a PVC változatát róla.

Captain Earth - Yomatsuri Akari
Nagyon úgy néz ki, hogy azon kevesek közé tartozom, akik elvannak az animével. Nekem bejön, jobban mint sok más sorozat, amit MAL-on többre értékeltek. Fura, de pont Akari a kedvencem, mert tud idióta lenni, ám amikor szükség van rá, akkor beveti a tudását és mahou shoujo-nak tartja magát. Meglátom milyen kiegészítőkkel jön és mennyibe fog kerülni, aztán döntöm el, hogy kelleni fog-e vagy sem.

Terra Formars - Hizamaru Akari
Jé, még egy Akari!? Igen, de ő félig rovar srác, aki a Marson gyakja a mutáns csótányokat. Úgy látszik bíznak az anime sikerében (ősszel indul egyébként), mert elég sok mindent jelentettek be. Nem hiszem, hogy meg fogom venni, de ki tudja mit hoz még a jövő.

Terra Formars - Michelle K. Davies
Bár nem a cuki az első szó, ami eszembe jut a karakterről (meg úgy általában a mangáról), a GSC mégis megkockáztatja a kiadását. A fenti állítás vonatkozik rá is.

Fate/Stay Night - Rider
Hozzá nem igazán illik a dundi nendo forma, egy PVC-vel jobban járt volna mindenki. A figmából kiindulva nem lesz hozzá túl sok cucc, szóval inkább várok még, hátha a GSC észbe kap és kiad róla egy normális figurát.

Hoozuki no Reitetsu - Hoozuki
Ő is egy nagy meglepetés volt, habár számíthattam volna rá, hiszen Japánban sokkal menőbb az anime. Végül is tetszett, jókat szórakoztam rajta, de nem érzem szükségét, hogy beszerezzem.

Figmák:
Sword Art Online II - Sinon
Jól néz ki figmaként, viszont még mindig inkább PVC-re várok.

Terra Formars - Hizamaru Akari
Bizony, figma változatot is kap majd idővel. Kíváncsi leszek a kiegészítőkre, valamint arra, hogy adnak-e majd hozzá átalakult részeket.

Ennyi lenne, és ebből valószínűleg jó ha a felét, vagy az egyharmadát fogom ténylegesen megvenni.

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek az Eren figurához írt megjegyzéseddel, eddig tényleg ő a legjobb kiadás. Kicsit viszont bishis lett, jó nagy szemeket kapott, nekem ez szúrt szemet... miné többet nézem, annál lányosabbnak tűnik :D De tény, ő a legjobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erennek amúgy is nagy és kifejező szemei vannak, főleg az animében, úgyhogy engem nem zavar. A festést tekintve pedig biztos, hogy le fogja pipálni a másik két verziót. Egyedül a talapzat lehet egy sima körlap, ami ronthat rajta, de elég sok olyan figurám van, ami egyszerű base-t kapott. Remélem kétféle verzió lesz belőle, mint Mikasából.

      Törlés