2014. augusztus 21., csütörtök

The Idolm@ster - Hoshii Miki PVC figura előrendelés

Már jó régóta nem írtam előrendelhető figuráról, de most ismét megtört a jég. Tudom furcsa, hogy megint Idolmaster figura van soron, nem szándékosan csináltam.
A mostani árak mellett igazán kellemes meglepetésként ért, amikor megláttam Miki árát.

Adatok:
Név: Hoshii Miki
Eredet: The Idolm@ster (TV animation)
Gyártó: Phat Company
Méret: 1/8 (13 cm)
Megjelenés: 2015. február
Ár: 7.400 yen

Szerintem gyönyörű figura lett, ritka az olyan, amikor tényleg ezt tudom mondani. Ha jobban szeretném a karaktert, tuti megrendelném, így viszont van egy olyan érzésem, hogy ki fogom hagyni. Mellesleg ebből a sorozatból már megvan Hibiki és végül Yayoit is megrendeltem, mert a másik verziót sikerült eladnom, valamint Yukihót szeretném majd egyszer beszerezni. Úgy gondolom négy már elég sok lenne, nem akarok átesni a ló túlsó oldalára. Nem arról van szó, szerettem az Idolmastert, de lehet kiadnak valami sokkal fontosabb figurát, amit inkább megvennék. Mostanában mondjuk egyre kevesebb olyan darab van, amire azt mondom, hogy kell, de ki tudja mit hoz még a jövő.

Képek a figuráról:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése