2014. augusztus 23., szombat

7th Dragon 2020-II - Samurai [Another Color] PVC figura előrendelés

Erről a figuráról ugyan nem írtam konkrétan a WonFes-es bejegyzésemben, de már egy ideje figyelemmel kísérem az adatlapját. Nem is kellett sokat várni, hogy felkerüljön előrendelésbe.

Adatok:
Név: Samurai
Eredet: 7th Dragon 2020-II
Gyártó: Max Factory
Méret: 1/7 (25,5 cm)
Megjelenés: 2014. december
Ár: 10.000 yen

A korábbi verziót is nézegettem, de mivel semmit nem tudok a karakterről, ezért megmaradt egy újabb ismeretlen figurának, ami tetszik. Bár sokan kritizálják ezt a színváltozatot, nekem jobban bejön, főleg a szem- és hajszíne miatt. A szürkés-kékes árnyalatú ruhája is tetszik. Gondolkoztam, hogy megrendelem, de szerintem csak egy kezdeti fellángolás, amit úgyis elmúlik majd, mihelyt alszom rá párat.

Képek a figuráról:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése