2011. április 20., szerda

Macross F Ranka Lee Visual Collection artbook

AnimeLand-nek hála sikerült az otakuságomat új szintre fejlesztenem. XD Nem gondoltam volna, hogy valaha artbook-ot fogok venni, mert számomra nem tűntek annyira értékesnek, hogy 10.000 Ft körüli árat adjak értük. Csakhogy januárban felfedeztem egy Visual Collection artbook-ot, méghozzá az egyik kedvenc szereplőmről, Rankáról. Akkoriban még semmit sem lehetett tudni az albumról, még a borító képe sem volt nyilvános. Én mégis úgy döntöttem, hogy előrendelem. És miért is? Ebben a segítségemre volt OJ barátom, akinek megvan a Sheryl-ről szóló, szintén a Visual Collection típusba tartozó artbook-ja. Kiderült, hogy az ilyen típusúak inkább exkluzív artwork-ökkel vannak tele, mint (számomra teljesen felesleges) szöveges információkkal.


Cím: Macross Frontier Ranka Lee Visual Collection
Kiadó: Kadokawa
Kiadási ár: 952 yen
Kiadási dátum: 2011. február 20.
Méret: A4
Oldalszám: 63 (ebből 8 fekete-fehér)


Az artbook-ot 9 részre osztották és mindnek van külön címe.
Az első részben csupa artwork van, láthatunk exkluzív képeket az új Macross Frontier mozifilmből is.

A következőkben olvashatunk pár sort a Macross Frontier - Sayonara no Tsubasa című mozifilmről. Emellett találunk még egy interjút is Megumi Nakajimával, aki Ranka seiyuu-ja.

Az artbook nem csak képeket, hanem karakterrajzokat és ruhaterveket is tartalmaz. Aztán pár ügyes kis rajzocska segítségével megtanulhatjuk Ranka táncát is. Egy gyors áttekintés is van a dalokról, amiket énekelt a sorozatban, illetve a mozifilmekben.


És újból elérkeztünk az illusztrációs részleghez. Innentől már csak egy- és kétoldalas vagy több kisebb kép gyönyörködtet bennünket. ^^


Azt kell mondjam, szerintem nagyon megérte ez az artbook. Egyelőre többet nem szándékozom venni, bőven elég nekem a figura gyűjtés. ^^" Elsőre egészen jól beletaláltam egy minőségi példányba, ahol tényleg a képek vannak túlsúlyban.
~ See you in the Final Episode.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy segíthettem a döntésben. Gratula hozzá, nagyon szép lett ez is :)

    VálaszTörlés
  2. Helló, ne haragudj, hogy ide írok, de semmi mail címet nem találtam a profilodnál. Érdekelne, hogy benne vagy-e egy kölcsönös reklámban? Most kezdtem egy blogot figurákról, szóval linkelhetnénk egymást ^^ Itt a blogom: http://figuras-polc.blogspot.com/ és a mail címem: anime.figura.blog@gmail.com Köszönöm :)

    VálaszTörlés