2011. április 18., hétfő

T's System Tama-tan 1/6-os figura

Már elég régen írtam figuráról, ezért úgy gondoltam itt az ideje előkapni valamelyik szépségemet. ^^ Ma Doki Doki Tama-tan című manga főhős lánykájából készült figurát fogom bemutatni. Három féle veriácóban adták ki, nekem a Toranoana store Limited + Exclusive példányát sikerült beszereznem.
Az eredeti artwork-öt egy kicsit átalakították, ezen kívül a ruha színe se tiszta fekete, inkább kékes-fekete. A haja szintén más színt kapott, szőkésbarna helyett lilát. Aminek külön örültem, hogy nem csak egy lábon áll, mert így stabilabb a figura. Összességében nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel.
Név: Tama-tan
Eredet: Doki Doki Tama-tan
Méretarány: 1/6 (18 cm)
Kiadó: T's System
Kiadás ideje: 2008. június
Kiadási ár: 7.500 yen

Külön plusz pontot jelent nálam, hogy Tama-tant Miyagawa Takeshi tervezte, aki az egyik kedvenc figura tervezőm. Szerintem nagyon aranyos és különleges figurákat alkot meg, tetszik a stílusa.
A figurára nagyon sok gondot fordítottak a készítők, nem látni egyetlen egy festési hibát vagy illesztési vonalat sem. Még a hajában lévő kis csatokat is gondosan festették meg, az arany színűek kaptak egy kis metál csillogást. A felsőjén az óra mutatói látszanak külön, jelezve, hogy még nincs dél. A ruháján és a varázspálcáján lévő nyuszi szemét és száját is nagyon szépen megfestették. Kevés rajta a bőrfelület és kicsit talán jobban is árnyékolhatták volna, de a figura kialakítás miatt utóbbi annyira nem feltűnő.
A szalagokat puhább műanyagból készítették el, így még véletlenül sem törnek el.
A base kör alakú és fekete, semmi díszítést nem kapott. Szerencsére nem túl nagy, így sok helyet sem foglal. Kicsit nehéz volt rárakni a figurát, mert külön van Tama-tan cipőjéhez pótlás, hogy stabilabban álljon. Na, ezeket kicsit macerás volt a talpára rárakni.

A dobozáról nem készítettem képeket, mert úgy voltam vele, nincs értelme. Ezen kicsit meglepődtem, hiszen csak egy fehér kartondoboz, némi szöveggel. Se kép, se egyéb díszítő elem nincs rajta. Ezen kívül csak elöl van rajta ablak, szóval csak egyféle nézőpontból lehet látni a figurát. Rózsaszín betűkkel írták rá a dobozra, hogy Koge Donbo x Miyagawa Takeshi. Előbbi a mangaka, utóbbi a figura tervezője. Belül a szokásos védelemmel volt ellátva a figura, bliszteres csomagolás és még némi nejlon fólia volt rajta.

Rögtön az egyik kedvenc figurámmá vált, nagyon megszerettem, olyan kis édes. ^_^ Elég nehéz beszerezni, ezért úgy érzem nagy mázlim volt vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése