2011. május 3., kedd

AnimeLand-es képeim

Mivel rengeteg új cucc érkezett AnimeLand-be, ezért én is fotóztam pár hete. Eddig nem nagyon tettem közzé a képeket, de úgy gondoltam, nem árt, ha sokan látják ezt a nem mindennapi figura áradatot. ^^
Sajnos a fényképezőm eleme a lemerülés szélén állt, ezért nem használtam vakut. Ez azt eredményezte, hogy a fotók nem lettek túl élesek, de a lényeg szerintem így is látható. Azóta persze már jó pár darabot megvettek és lefoglaltak.
Amennyiben valakinek tetszik egy figura, nyugodtan kérdezzen rá AnimeLand-nél az árára! :) A figurákat a május 14-15-én megrendezett tavaszi MondoCon-ra is kiviszik. ^^

Összesen 43 képem van, ezért nem illesztem be ide az összeset, hanem a Photobucket-es albumom linkjét adom meg. Mindenkinek jó nézegetést kívánok!

http://s300.photobucket.com/albums/nn28/Timi0825/AnimeLand%20figures/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése